Психологиялық жұмыс

Психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері
Мақсаты – білім беру процесінде және кәсіби өзін-өзі анықтауда студенттердің жеке және әлеуметтік бейімделуін психологиялық қамтамасыз ету, сондай-ақ студенттерге студенттік бағытталған тәсілдерді енгізуде көмек көрсету.

Психологиялық диагностика
Студенттер:
• студенттерді психологиялық зерттеу;
• студенттердің психологиялық дайындығын диагностикалау (1 курс);
• Колледжде (әлеуметтік, жеке және т.б.) мазаланудың себептерін диагностикалау.
Ата-аналар:
• Бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты диагностикалау;
• Тексеру.
Оқытушылар:
• Педагогикалық кадрларды сауалнама жүргізу;
• ПОҚ-ның психологиялық сараптамасы.

Психологиялық кеңес беру
Студенттер:
• Колледжде 15-17 жас аралығындағы студенттердің дәрменсіздігі мәселелерін анықтау (оқыту мен мінез-құлық мәселелері);
• студенттердің психологиялық дамуы туралы кеңес беру;
• Жоғары курс студенттерімен қарым-қатынас жасау туралы кеңес беру;
• Отбасылық кеңес беру.
Ата-аналар:
Балалармен қарым-қатынас, білім беру және тәрбиелеу туралы кеңес беру.
Оқытушылар:
• Колледжде әлеуметтік бейтараптандыру мәселелері;
• Жеке және кәсіби мәселелер.

Түзету жұмыстары
Студенттер:
• студенттер, ата-аналар мен мұғалімдермен жеке психологиялық сабақтар;
• 1 курс студенттерін оқу үдерісіне психологиялық-педагогикалық бейімдеу бойынша іс-шараларды жүзеге асыру;
Оқу үрдісінде студенттердің психологиялық-педагогикалық дамуына арналған шараларды жүзеге асыру;
• жасөспірімдердің жеке және кәсіби дамуында өзін-өзі оқыту процесін белсендіру үшін сабақтар өткізу;
• Балалар мен ата-аналарға арналған дамыту іс-шаралары.

Психопрофилактикалық жұмыс
• ғылыми негізде оқыту және бос уақытты ұйымдастыру; тұлғаның үйлесімді дамуы;
• өтпелі кезеңде қақтығыстар мен стресстік жағдайлардағы мінез-құлық әдістерінде оқыту;
• баланың психикасына алкоголизмнің зиянды әсерлері;
• даму бұзылыстарының алдын алу.

Әлеуметтік-ұйымдастыру жұмысы
Психология (ақпарат және оқыту) мәселелерінде біліктілікті арттыру үшін мұғалімдер мен әлеуметтік психологтар үшін семинарлар өткізу.
Ата-аналар мен балалар арасындағы психологиялық қарым-қатынасты жақсарту.
Әдістемелік материалдарды тарату.
Ғылыми зерттеулер жүргізу.
Ғылыми-практикалық конференциялар, семинарлар өткізу.
Әдістемелік кабинеттердің отырыстарына қатысу.
Кеңсе ашу және т.б.

Педагогтардың психологиялық жұмысы
Педагогикалық құрам:
• студенттермен психологиялық-педагогикалық жұмыс бағдарламаларын дайындау;
• психологиялық-педагогикалық кеңес беруді құру;
• Өзін-өзі тану
Психолог жұмысының құжаттамасы
1. Оқу жылына арналған жұмыс жоспары.
2. Келесі бағыттардағы журналдар:
• сабақтарды әдістемелік дамыту;
• кеңес беру (балалар мен ата-аналарға жеке кеңес беру);
• мамандардың қорытындылары.

  1. Курстың оқу жоспары және сабақты әдістемелік дамыту.
    4. Психология, тақырыптық жоспарлар мен журналдардағы тренингтер.
    5. Жүргізілген жұмыстардың нәтижелеріне мониторинг жүргізу.
    6. Студенттер мен топтардың диагностикалық картасы.
    7. Оқу жылындағы жұмыс қорытындысы бойынша талдамалық ақпарат.

2015-2016 оқу жылында 1 курсқа қабылданған әрбір студентке психо-диагностикалық карта жасалды. Бұл карта студенттің психологиялық және отбасылық жағдайы туралы ақпаратты қамтиды. Жекелеген карталарды талдау нәтижесінде қауіп тобындағы оқушылар толық емес және тұрмысы төмен отбасылардан шыққан студенттер анықталды.
Психодиагностикалық зерттеу

2015-2016 оқу жылында бірінші курс студенттеріне оқу деңгейін диагностикалау мақсатында «Керн-Йирасек» әдісі бойынша тестілеу өткізілді. Зерттеуге 168 студент қатысты. Тест үш тапсырмадан тұрады: презентацияда ер фигураны бейнелеу, жазбаша хаттарды имитациялау, ұпайларды топтау. Негізгі мақсат – студенттердің психологиялық дайындығы туралы ақпараттар алу: есте сақтау, логикалық ойлау, қысқа мерзімді естеліктер. Бірінші курс студенттерінің 72% жоғары нәтиже көрсетті, 11% орташа, 17% – төмен.

​     Жыл бойы студенттерге С.Л. Рубинштейн, Т.Р.Нұрмамбетова «Практикалық психология», Л.К. Кемекбаева, Г.Ейсенк әзірленген әдістері бойынша тест тапсыруды сұрады. Тест нәтижесі бойынша көптеген оқушылар есте сақтау қабілетінің орташа деңгейін көрсетті, бірақ логикалық ойлау мен интеллектуалды қабілеттердің жоғары деңгейін анықтады.

Бірінші курс студенттеріне бейімделу деңгейін анықтау үшін «Менің таңдауым» сынағы ұсынылды. Зерттеуге бірінші курстың 148 студенті қатысты. Студенттер 24 сұраққа жауап беруі керек болды.
Сынақ нәтижелері кестеде келтірілген.​

2,3 курс студенттері үшін зияткерлік және логикалық қабілеттер В.Серебряков әдісімен тексеріледі. Сынақ нәтижелері бойынша студенттер логикалық дамудың жоғары деңгейін көрсетті.

Сынақта нашар нәтижелер көрсеткен студенттермен жұмыс істеу:
Тестілеу нәтижелері бойынша нашар нәтижелер көрсеткен студенттермен жұмыс жасалып, бекітілген жоспарға сәйкес жүргізіледі.
Студенттердің проблемаларының себептерін зерттеу
білім беру пәндерін оқу, танымдық белсенділікті арттыру,
құрдастарымен қарым-қатынас мәселелері, мінез-құлықтағы проблемалар,
Когнитивтік үрдістер тесттер мен «Себептер» зерттеуін жүргізеді
«Нашар үлгерім», «Білімге қызығушылық», «Қызыл қара кесте»,
«Толық емес ұсыныстар».

Колледжде студенттердің мұғалімдермен жұмыс істеу қабілетін анықтау үшін тест өткізілді.
Оқу ортасындағы жанжалдардың алдын алу және болдырмау үшін «Жанжалды мұғалімі» сауалнамасы өткізілді және талданды.
Сонымен қатар, мұғалімдер «Мен қандай маманмын» атты тренингтен өтті.

Қазіргі уақытта колледж жақсы моральдық және психологиялық ахуалға ие. Қақтығыстар жоқ. Оқушылар мен мұғалімдер, жетекшілер мен оқытушылар арасындағы жақсы қарым-қатынастар бар.
Колледждің психологы мен педагогикалық ұжымы оқу процесін психологтың тұрғысынан толығымен қамтамасыз етеді, мұғалімдер әр оқушыға және ата-аналарға жеке көзқараста.
Педагог қызметкерлердің, колледждің психологы мен ата-аналардың бірлескен жұмысының нәтижелеріне байланысты толыққанды тұлғаны одан әрі қалыптастыру үрдісі  анықталады