Қазақстан – өзінің мәдени дәстүрлерін сақтайтын және қазіргі заманғы динамикалық әлемде орасан зор шығармашылық әлеуетін сәтті іске асыратын, болашаққа сеніммен қарайтын ел. Экономиканың барлық салаларының тұрақты өсуі, халықаралық мойындалуы, саяси тұрақтылық қазақстандық қоғамның өркендеуіне негіз болды. Әлемдік экономиканың қазіргі даму жағдайында туризм жетекші салалардың біріне айналуда, ал Қазақстанның бай туристік және рекреациялық әлеуеті бар. Туризм нарығын жандандыру үшін Қазақстан Республикасында Туризмді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы қабылданды және іске асырылуда, оның мақсаты ішкі және ішкі туризмнің көлемін ұлғайту арқылы халықтың жұмыспен қамтылуын, мемлекет пен халықтың кірістерінің тұрақты өсуін қамтамасыз ету үшін бәсекеге қабілетті туристік индустрия құру болып табылады.
Туризм және қонақжайлылық индустриясы – бұл әртүрлі кәсіпорындардың жұмыс істеуінің интеграцияланған сипатымен сипатталатын кәсіпкерлік қызметтің ерекше саласы. Кәсіби туристік білім берудің заманауи моделі туризм кадрларын үздіксіз даярлаудың, қайта даярлаудың және біліктілігін арттырудың көп деңгейлі, географиялық бөлінген жүйесін ұсынады. Туристік білім берудің ерекшелігі оның әмбебаптығына байланысты, өйткені оқыту техникалық және технологиялық, экономикалық, басқарушылық және ғылыми профильдердің әртүрлі салаларында жүзеге асырылады.
Туризм мен қонақжайлылыққа арналған оқыту жүйесі әртүрлі құралдарды және жаһандық шараларды қолдануды талап етеді. Экономиканың осы секторының белсенді дамуына байланысты кәсіптік білім беру жүйесі мен еңбек нарығы арасында нақты өзара әрекеттесу қажеттілігі туындады. Сала жұмыс берушісінің және мамандандырылған оқу орындарының бірлескен жұмысының перспективалары үлкен маңызға ие, туризм және қонақжайлылық саласындағы кадрларды даярлауға әсер ететін факторлар анықталған. Оқыту дәстүрлі тұжырымдама аясында және қазіргі заманғы тәсілдерді қолдану арқылы жүзеге асырылады. Тренингтің дәстүрлі тәсілінде жұмыс орнында және жұмыс орнынан тыс жерде оқыту сияқты негізгі оқыту әдістері көрсетілген. Оқытудың заманауи тәсілімен біз ең алдымен құзыреттілікке негізделген тәсіл, сондай-ақ дуальды оқыту жүйесі және модульдік білім беру бағдарламаларын қолдануды қарастырамыз.
Маңғыстау туризм колледжі 10 жыл ішінде аймақты 5 мамандық бойынша қонақ үй қызметі, мейрамхана бизнесі және туристік бизнес саласындағы мамандармен қамтамасыз етіп келе жатқан жетекші колледж болып табылады.
«Білім беру реформасының сәттілігінің басты шарты – кез-келген елдің тиісті білімі мен біліктілігін алып, әлемнің кез-келген елінде маман бола алатын деңгейге жету», – деді Н.А. Назарбаев халыққа жолдауларының бірінде.
«Маңғыстау туризм колледжі» МКҚК миссиясы – “Экономика. Басқару. Қызмет көрсету» салалары бойынша білім беру қызметін көрсетуде «Туризм», “Қонақжайлылық”, «Қоғамдық тамақтану», «Аударма ісі», «Маркетинг» білім беру бағдарламалары арқылы кәсіптік білім беру жүйесін үздіксіз жаңартуды және жұмыс берушінің өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларына органикалық бейімдеуді қамтамасыз ету.
Туризм саласы мамандарының танымалдығы мен сұранысының артуының басты көрсеткіші колледж студенттерінің, оның ішінде мемлекеттік тапсырыс бойынша енгізілген студенттердің оң динамикасы болып табылады. Қазіргі уақытта мұнда 940 студент республикалық және жергілікті бюджет есебінен, соның ішінде жұмыс біліктілігі бойынша білім алуда.
Колледждің жоғары білікті 47 оқытушысы техникалық және кәсіптік біліммен сабақ жүргізеді.
Жұмыс берушілердің заманауи талаптарына жауап беретін мамандарды даярлау сапасын арттыру құралы ретінде дуальді оқыту жүйесі енгізіліп, МКТ-да сәтті қолданылуда. 2012-2013 оқу жылынан бастап дуальдық жүйе 0507000- «Қонақ үй қызметін ұйымдастыру» мамандығы бойынша кадрлар даярлады. Жинақталған тәжірибе және осы оқыту жүйесін қолданудың оң нәтижелері колледжге 2015-2016 оқу жылынан бастап 0508000 – «Тамақтану» мамандығы бойынша енгізуге мүмкіндік берді.
Оқытудың тағы бір түрі – модульдік білім беру бағдарламалары негізінде оқыту. Оқытудың бұл жүйесі әлемдік білім беру қызметтерінің нарығында қолданылады, құзіреттілікке негізделген тәсілдерді енгізу арқасында оқыту сапасын айтарлықтай жақсартады. 2017 жылы басталған эксперимент режимінде, 2018 жылдан бастап, модульдік білім беру бағдарламалары бойынша «Тамақтану» (біліктілігі «Аспазшы» және «Кондитер» біліктілігі) бойынша оқыту жүргізіледі. 2019-2020 оқу жылынан бастап модульдік білім беру бағдарламалары бар мамандықтарға “Қонақ үй қызметі”, “Туризм” және “Маркетинг” ұйымдары қосылды.
МКТ-да оқыту – бұл табысты мансаптың кілті!
Сіздің ұсыныстарыңыз, сұрақтарыңыз бен тілектеріңіз колледж директорының блогында біздің сайтта орналастырылуы мүмкін.